upp går solen, så säker på sig själv

2013-04-19     15:42:00
 
Prestationsångesten når mig. Tänker jag borde jag borde jag borde, har all tid i världen, varför gör jag det inte. Sluta nu Veronica!!
 
Jag borde jag borde jag borde. Prestera fotografera flanera filosofera kommunicera addera. Solen skiner ute men jag kollar på Simpsons. Har studiedag men jag spenderar min tid framför datorn. Tänker att jag kanske borde skaffa mig ett socialt liv, umgås, men soffan är ju så bekväm.
 
Tänker, varför? Kanske är jag så indoktrinerad i hur allt bör vara. Måste, måste, måste!! Men jag orkar inte. Allt jag orkar är att dricka apelsinjuice och lyssna på Håkan Hellströms senaste. Men kanske måste man låta det vara så ibland. Jag vet inte.
 


Kommentarer
Skickat av: Emmaholm.se
2013-04-20    23:26:10

Himla fin bild!

Svar: tack!! :)
Veronica Grönlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback