idag:

2013-04-16     17:45:00
 
Känner mig... jag vet inte. Bara så där... aaahjävlasatansskitlsdjlkadfaldkf.
 
Gudrun Schyman, Kakan Hermansson och Nour El-Refai gästar studentafton i Lund denna kväll. De ska prata om feminism, jämställdhet, politik etcetc. Det vill säga, något som skulle vara en fantastisk och inspirerande upplevelse.
 
Vet att de sista biljetterna släpps 16.00 på AF-borgen. Är där 16.02. Kön är lång, men jag hoppas. Och jag tror faktiskt...
 
"Det är nu två biljetter kvar". Och det är fyra personer framför mig.
 
Jahapp. Tittar ner i backen och tycker synd om mig själv hela vägen till tågstationen.
 
Då ser jag att Nina Björk (typ min största feministiska förebild <33) tre meter ifrån mig på perrongen. Hon tar en cigg och är ascool. Tyvärr ligger mina sociala färdigheter på en mycket låg nivå och under de långa fem-tio minuterna vi väntar på tåget (ja! samma tåg!) stirrar jag bara på henne, diskret. Sedan går vi in genom olika tågdörrar och jag hatar mig själv.
 
 
Puss så länge <3


Kommentarer
Skickat av: M
2013-04-17    18:09:05

Vad synd att du inte fick biljett, hoppas det kommer fler tillfällen med de underbara kvinnsen. Och missa inte Nina och Matilda Berggren i Lund den 14 maj på AF-borgen!!

Kram från en medsyster i Malmö

Skickat av: matilda
2013-04-25    18:16:42

Vilka sköna Bilder!!

Svar: tack tack!!
Veronica Grönlund


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback