mycket för det visuella

2012-07-12     10:47:21
 
Blev igår ett offer för det materiella och kommersiella. Köpte mig ett rött nagellack (vilket jag inte använt på alldeles för länge), svarta jeans som sitter så tight att jag får frågan om jag ens kan gå i dem (ja, det kan jag även om det är svårt) och en liten väska med utrymme för mobil och pengar.
 
Ang. det sista - fick enorma jubel från mina föräldrar och Max efter vetskapen om köpet. Rop som "ÄNTLIGEN!!" och "Det var fanimej på tiden!" säger ganska mycket om hur min mobil och mina pengar har legat lite överallt och hur envis jag varit; "Äh fan, jag behöver ingen jävla plånbok". Men det känns ändå bra, väskan är ju fin och så. 
 
Är förresten publicerad i vår andra lokaltidning idag, trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback